lunes, 12 de julio de 2010

EXITO ROTUNDO E FACENDO HISTORIA NA COMPOS CUP DE FUTBOL SALA!!!!

Este ano 2010, recordaremolo toda a vida por ser o domingo 11 de xullo a selección española campiona do mundo no mundial de Sudafrica, vencendo 1 a 0 a Holanda (gol de Iniesta)Que grande!!! e tamén polo éxito dos equipos de futbol sala do colexio Compañia de Maria na Compostela Cup que tamén rematou o 11 de xullo

Exito total: Catro equipos e os catro nas finais:
3 campións e 1 Subcampión!!!

Final Fútbol 7 Sub 14 Consolación: CIA 3 Belvís 2
Final Futbol Sala Sub 12 Consolación: CIA.Mª 2 (p.penaltis 3 a 2) C.Senra 2
Final Fútbol Sala Sub 14 CIA MARIA 2 (p.p 3 a 2) A Salle 2
Final Fútbol Sala sub 16 CIA MARIA 2 Bertamiráns 4

Ademáis de Mellor xogador categoria sub 14 David López Gómez (Cia Mª)

NOTAS DE PRENSA E DA COMPOSTELA CUP!!!

A Compostela Cup do Camiño de Fútbol Sala tivo hoxe as súas finais en todas as categorías de Fútbo Sala, e SD Villestro, Gualtar-Teresiano, EDM Mazaricos, Compañía de María, Bertamiráns FC, Vista Alegre FC e CRC Redondela Campións da Compostela Cup do Camiño son os Campións desta modalidade. Así mesmo, hoxe tamén se entregaron os premios aos mellores xogadores, mellor adestrador e mellor árbitro.
Sub-8
A final tivo lugar entre o VC Europa-Milladoiro e o SD Villestro gañando este último 4-2.
Sub-10
A final tivo lugar entre o Bertamiráns FC e o Gualtar Teresiano con resultado de 2-2 e nos penaltis gañou o Gualtar Teresiano 2-3.
A final de Consolación tivo lugar entre o CD Monte dos Postes e o Gualtar Teresiano B con un resultado de 6-2. Portanto, o Monte dos Postes é o campión de consolación.

Sub-12
A final de Copa tivo lugar en Santa Isabel entre o CD Bosco e o EDM Mazaricos proclamándose campión o Mazaricos por 0-1. Ademais a final de Consolación foi entre o CD Cía de María e o CD Senra, con un resultado de empate a 2, e gañando o Compañía de María nos penaltis 3-1.

Sub-14
Nesta categoría a final é Compañía de María La Salle empataron a dous e gañou nos pelantis 3-2 o Compañía de María.
Sub-16
A Final foi no Restollal entre o Bertamiráns FC e o Compañía de María cun resultado de 4-2 a favor dos primeiros.

La emoción preside las finales de la Compostela Cup de fútbol sala

Villestro, Gualtar, Mazaricos, Compañía, Bertamiráns, V. Alegre y Redondela, campeones//Distinciones para los mejores jugadores, entrenador y árbitro


La SD Villestro (sub 8), el Gualtar-Teresiano (sub 10), el EDM Mazaricos (sub 12), el Compañía de María (sub 14), el Bertamiráns FC (sub 16), el Vista Alegre FC (sub 19 masculino) y el CRC Redondela (sub 19 femenino) se proclamaron ayer brillantes campeones de la Compostela Cup do Camiño 2010 de fútbol sala. La emoción presidió las finales de la competición.

En lo que respecta a la categoría sub 8, la final enfrentó al VC Europa-Milladoiro y al Villestro; éste ganó por 4-2.

Si la final de sub 8 estuvo emocionante, qué decir de la de sub 10, que jugaron el Bertamiráns FC y el Gualtar Teresiano portugués. Aunque en la fase previa del torneo el Bertamiráns había ganado por 6-3, en la final los lusos dieron la sorpresa: 1-1, y triunfo en la segunda tanda de penaltis.

El Bertamiráns, con un gran gol de un excelente jugador, Jorge Salgado, fue mejor en el tiempo reglamentario; pero el portero portugués lo paró todo en la matinal del Restollal.

En la final de consolación, CD Monte dos Postes, 6, Gualtar Teresiano B, 2.

En sub 12, en Santa Isabel, el EDM Mazaricos superó en la final al CD Bosco por un apretado 1-0.

En la final de consolación, Cía de María y CD Senra empataron a dos, y ganó la Cía por penaltis.

En sub 14, más incertidumbre: Compañía de María y La Salle decidieron el título en otra tanda de penaltis, tras empatar 2-2. Ganó la Cía.

En Sub 16, en el Restollal, el Bertamiráns ganó al Compañía María por 4-2.

En sub 19 masculino, el Vista Alegre se proclamó brillante campeón al ganar al Carrilana por 5-1. Y en sub 19 femenino, el Salina y el CRC Redondela empataron 0-0 y en los penaltis venció el Redondela.

En el acto de entrega de premios, en Santa Isabel, se entregaron premios a los mejores jugadores de cada categoría, el mejor entrenador y el mejor árbitro.

Fueron elegidos mejores jugadores: Roque González, del Milladoiro, en sub 8; Juan José Amigo, del Vista Alegre, en sub 10; Xosé Conde, del CD Bosco, un porterazo, en sub 12; David López, del Compañía de María, en sub 14; Adrián Alvite, un talento del Bertamiráns FC, en sub 16; en sub 19 femenina, María Mercedes Ferreiro, del Salina de Muros; y en la masculina sub 19, David Francisco Cres, del Vista Alegre.

En lo que respecta al mejor entrenador, el premio se lo llevó Helder Martíns, del Santo Tirso de Portugal. Finalmente, el mejor árbitro fue elegido Serxio Calexa Pérez.


E homenaxe a Nicasio Boquete!!!

Estados Unidos empieza a rendirse al talento de Verónica Boquete. La futbolista gallega, de 23 años, debutó este fin de semana en la competición norteamericana con los Buffalo Flash jugando dos partidos y siendo decisiva en ambos. En el último de ellos, ante los Chicago Red, su equipo venció por 3-2 y Vero anotó el tanto de la victoria.